نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 18:33

تشییع و تدفین پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم تشییع پیک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان، از پردیس دانشگاه و مزار شهدای دانشگاه فردوسی آغاز و تا دانشکده پزشکی ادامه یافت.

محمدعلی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم اظهار کرد: جامعه دانشگاهی ما همواره نشان دادند که در تمامی مراسم‌ها از جمله مراسم‌هایی که متبرک به حضور شهدای والامقام است حضوری پررنگ دارند و اینکه هیچگاه از راه و رسم شهیدان فاصله نمی‌گیرند.

وی افزود: همه ما مدیون خون‌های پاک شهدای عزیز هستیم و جمعیت حاضر در این مراسم وظیفه خود دانستند که به پاس قدرشناسی از این شهید عزیز و تمامی شهدای گمنامی که به‌واقع نامی نیک از خود به یادگار گذاشتند در این وداع و خاکسپاری باشکوه شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: آن چیزی که ما در شرایط کنونی کشور می‌بینیم جلوه‌ای از حضور همه جانبه اُمت شهید پرور و در رأس آن‌ها جامعه دانشگاهی بوده که با شهیدان عهد و پیمان می‌بندند تا بهترین نوع خدمت را در حرفه و تخصص خود به مردم داشته باشند.

کیانی با بیان اینکه ما معتقدیم که وقتی چنین حضور باشکوهی را در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام می‌بینیم وظیفه و مسئولیتی که بر روی دوش مسئولان است مضاعف می‌شود گفت: بی‌شک این حضور پررنگ و مثال‌زدنی پیام‌های زیادی به دوستان و دشمنان انقلاب دارد و مهمترین پیام آن به دوستان، تداوم راه پرافتخار شهدای والامقام بوده و به دشمنان یأس و ناامیدی بیش از پیش در به نتیجه رسیدن اهداف شومشان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 948293

مهمترین اخبار ایران و جهان: