نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 02:01

اعتکاف دانش‌آموزی با چاشنی کلاس‌های کمک درسی و تربیتی

مسئول اعتکاف دانش‌آموزی موسسه فرهنگی برهان زیرمجموعه هیأت حداث‌الحسین(ع) تهران گفت: ما در سال گذشته برگزارکننده یکی از بزرگ‌ترین اعتکاف‌های دانش‌آموزی تهران بودیم و امسال نیز توفیق داریم درخدمت معتکفین درگاه الهی باشیم.

مهران ناظم‌نیا مسئول اعتکاف دانش آموزی موسسه فرهنگی برهان زیرمجموعه هیأت حداث‌الحسین(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: سال گذشته یکی از بزرگ‌ترین دوره اعتکاف‌های دانش‌آموزی در تهران را برگزار کردیم که با استقبال پرشور نوجوانان روبه‌رو شد و امسال هم بنا داریم، اعتکاف را ویژه دانش‌آموزان پسر پایه ششم تا یازدهم همراه با برنامه‌های جذاب مانند محفل انس با قرآن، هیأت، برنامه ارتقای سطح درسی، اجرای نمایش و ... برگزار کنیم.

۵ تا ۷ بهمن ماه زمان برگزاری اعتکاف امسال

وی با اشاره به اینکه برنامه اعتکاف امسال از ۵ تا ۷ بهمن ماه (پنجشنبه تا شنبه) مصادف با ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب پیش‌بینی شده است، گفت: علاقه‌مندان تا پایان امروز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به نشانی farhangiborhan.ir مراجعه کنند. همچنین افراد برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۲۱۵۰۲۵۰ تماس بگیرند.

 

جزئیات بیشتر از اعتکاف هیأت حداث الحسین

حضور حداقل ۲۰ مربی تربیتی در بین دانش‌آموزان

ناظم‌نیا با اشاره به اینکه این برنامه با رویکرد فرهنگی، تربیتی پیش‌بینی شده است، گفت: در این برنامه علاوه بر برنامه‌های معنوی و عبادی و مناجات‌خوانی‌های مرسوم اعتکاف، بناست برنامه‌های جذاب مانند محفل انس با قرآن، هیأت، برنامه ارتقای سطح درسی، جلسات تربیتی و ... هم داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت در برنامه اعتکاف حضور حداقل ۲۰ مربی تربیتی در بین دانش‌آموزان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646449

مهمترین اخبار ایران و جهان: