نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 00:23

اسدی هنوز پنالتی زن اول سپاهان است/استقلال برای قهرمانی فرصت دارد

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی برابر تیم استقلال تهران گفت: مشکلی برای اعتماد به بازیکنانم ندارم حتی اگر این توپ گل نمی‌شد من باز هم به اسدی برای پنالتی زدن اعتماد می‌کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی با تیم استقلال تهران که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: بابت اتفاقی که برای عکاس بازی افتاد بسیار ناراحت هستم.

وی ادامه داد: این جدال برای ما بازی ساده ای نبود؛ تیم استقلال تیم خوبی است تیم ما از خودش غیرت نشان داد و اگر زمین کیفیت بهتری داشت بازی زیباتری شاهد بودیم.

مورایس در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون قرعه سخت این تیم در سه بازی اول، افزود: هدف من این است که در نهایت خوشحال باشم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنم؛ هدف این است که پیروز شویم و به چیزی جز آن نباید فکر کرد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: استقلال از استراتژی توپ‌های بلند استفاده می‌کرد و بازی خاصی انجام نداد؛ ما مجبور بودیم بیشتر دفاع کنیم می‌توانستیم بیشتر بازی کنیم و اگر کیفیت چمن بهتر بود بازی زیباتری شاهد بودیم. استقلال تیم خوبی است و فیزیکی بازی می‌کند و در برابر این تیم که به دنبال ضد حملات است، این دفاع بد نیست.

وی درباره پنالتی زدن رضا اسدی گفت: رضا اسدی پنالتی از دست نداد چون ریواند توپ گل شد؛ مشکلی برای اعتماد به بازیکنان ندارم و همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم. حتی اگر این توپ گل نمی‌شد من باز هم به اسدی برای پنالتی زدن اعتماد می‌کردم.

به گفته مورایس بازیکنان این تیم، این برد را به پیام نیازمند برای تسلی فوت پدرش هدیه کردند.

ژوزه مورایس تصریح کرد: نمی‌توان استقلال را مدعی قهرمانی ندانست و همه تیم‌ها اندازه ۲۷ بازی آینده برای قهرمانی فرصت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465393

مهمترین اخبار ایران و جهان: