نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 22:59

بخش عظیمی از فتنه‌ها کانون خانواده را نشانه گرفته است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بخشی عظیمی از فتنه‌ها کانون خانواده را نشانه گرفته است، گفت: در مقابل فتنه‌ها دو قدرت خانواده و نیروهای مسلح را از یاد نبریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در مراسم تکریم بازنشستگان و وابستگان نیروهای مسلح که در روز خانواده برگزار شد، پیگیری مسائل وابستگان نیروهای مسلح توسط شورای هماهنگی کانون‌های نیروهای مسلح استان را اقدامی درخور تقدیر دانست و ضمن تسلیت حلول ماه محرم، اظهار کرد: پیروزی انقلاب و موفقیت در مقابل فتنه‌های روز همه از کانون محرم بوده است.

وی با اشاره به این که کلید بهشت زیر پای مادران است و حفظ و مدیریت خانواده انسان را به بهشت می‌رساند، افزود: امروز بخش عظیمی از فتنه‌ها متوجه کانون خانواده است و زن که موجودی با فضیلت و باکرامت است را ابزاری برای بسیاری از هنجارشکنی‌ها و مبارزه با ارزش‌های دینی ما قرار می‌دهند.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد جایگاه زن و مادر را متزلزل کرده و ویران و بهشت را می‌خواهند تبدیل به جهنم کنند و متأسفانه برخی از غافلان و خائنان همین فرهنگ را برای مردم تبلیغ و ترویج می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی ما سوریه، یمن، عراق و فلسطین نشده به برکت نیروهای مسلح بوده، پس جایگاه خودتان را بشناسید.

وی با بیان اینکه دشمن تجزیه ایران، به خاک و خون کشیدن ملت و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و همه کسانی که در برپایی انقلاب دخیل بودند را در برنامه جدی داشته و دارد، گفت: علت اینکه تا به امروز ایران تجزیه نشد مدیون رهبری بیدار و رهبر عزیزمان و نیروهای مسلح است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان و منافقان داخلی با یک دروغ فتنه‌های بزرگی همچون فتنه ۸۸ را به راه انداختند، یادآور شد: آن‌ها تقلب را رمز یک شورش قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: این دشمن زورگوی، بی‌عقل و بی‌دین در مقابل ما بود و اگر کوچک‌ترین غفلتی در مقابل آمریکا کنیم گرفتار می‌شویم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در مقابل فتنه بی حجابی و کشف حجاب که یک توطئه بزرگ است دو قدرت خانواده و نیروهای مسلح را نباید فراموش کنیم و روحیه دوران دفاع مقدس را از یاد نبریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1362105

مهمترین اخبار ایران و جهان: