نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 14:24

اعمال محدودیت ترافیکی در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، در پی اجرای کارگاه جاده‌ای در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه جهت انجام تعمیرات روشنایی تونل‌های کارون ۴ و تونل الغدیر محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، لاله اشرفی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، در پی اجرای کارگاه جاده‌ای در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه جهت انجام تعمیرات روشنایی تونل‌های کارون ۴ و تونل الغدیر محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری افزود: بازه زمانی عملیات از هشتم تا ۱۰ آبان‌ماه  از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۴ است.

وی ادامه داد: موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۰ تا ۴۵ محور لردگان ـ ایذه و از کیلومتر ۰ تا ۱۰۰ محور بروجن ـ لردگان است.

اشرفی به محدودیت ترافیکی در این محور اشاره کرد و اظهار داشت: ترافیک موجود با رعایت نکات ایمنی به لاین مجاور و کنارگذر تونل الغدیر هدایت می‌شود و از طریق استفاده از تابلو و علائم توسط گشت راهداری و گشت پلیس راه به کاربران جاده‌ای اطلاع رسانی می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552999

مهمترین اخبار ایران و جهان: