نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:57

بالغ بر ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شاهرود کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه انجام دو عملیات جداگانه منجر به کشف بالغ بر ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شاهرود شد، گفت: مجموع ارزش کالاهای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی دو عملیات جداگانه منجر به کشف سیگار قاچاق در شاهرود شد، ابراز داشت: این کشفیات قاچاق بالغ بر ۱۰۰ هزار نخ سیگار را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه با هر گونه مصادیق قاچاق کالا و ارز در شهرستان به طور جد برخورد می‌شود، افزود: ۶۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق از یک واحد صنفی و ۴۰ هزار نخ دیگر سیگار از یک تریلی در محور شاهرود- مشهد کشف شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در پی گزارش مبنی بر خرید و فروش انواع سیگار قاچاق از یک واحد صنفی موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی واحد صنفی تخت نظر واقع شد و تحقیقات به عینیت رسید.

شائینی ضمن بیان اینکه سیگارهای قاچاق از این واحد صنفی کشف و ضبط شد، در ادامه تصریح کرد: ارزش این محموله طبق نظر کارشناسان امر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان به یک دستگاه تریلی عبوری در محور شاهرود- مشهد مشکوک و دستور بازرسی از آن را صادر کردند، افزود: با کشف سیگارهای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تریلی توقیف و راننده دستگیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486111

مهمترین اخبار ایران و جهان: