نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 19:33

خاطیان حادثه معدن طزره مورد برخورد قانونی قرار گیرند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شش کارگر فوت شده حادثه معدن طزره، خواستار برخورد قانونی با خاطیان این حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی حادثه جان باختن شش معدن چی در طزره دامغان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است.

بسمه‌تعالی

وقوع حادثه دردناک انفجار و ریزش معدن زغال‌سنگ طزره شهرستان دامغان که به جان باختن شش تن از کارگران پرتلاش این معدن منجر شد، مایه اندوه و تأسف فراوان گردید. عروج این کارگران زحمتکش که سختی کار بی‌وقفه در معدن را برای کسب روزی حلال و نیز اعتلای ایران اسلامی به جان خریدند، قلوب مردم قدرشناس استان سمنان را مملو از غم و اندوه کرد.

اینجانب این حادثه تأسف‌بار را به خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جان‌باختگان، رحمت و مغفرت مسالت می‌کنم و ضمن تشکر از حضور میدانی استاندار محترم، اعضای ستاد مدیریت بحران استان و دستگاه‌های امدادی و نیز سفر وزرای «کشور» و «کار، تعاون و رفاه اجتماعی» به استان در نخستین ساعات حادثه، از مسئولان امر انتظار دارم با بررسی دقیق ابعاد مختلف این حادثه از تکرار حوادث مشابه در استان پیشگیری و با خاطی یا خاطیان احتمالی برخورد قانونی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485299

مهمترین اخبار ایران و جهان: