نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 15:18

فیلم «غریب» در روستای پلکانی اسفیدان به نمایش درآمد

بجنورد- فیلم سینمایی «غریب» در یادواره شهدای اسفیدان به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی اکران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اهالی روستای گردشگری اسفیدان از توابع شهرستان بجنورد، به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی، در یادواره شهدای این روستا با روایتی تازه از دفاع مقدس رو به رو شدند و برای نخستین بار به تماشای فیلم در روستای خود نشستند.

بر این اساس فیلم سینمایی «غریب» با استقرار سینما سیار در روستای گردشگری اسفیدان، از مناطق زیبا و دیدنی شهرستان بجنورد برای مردم این روستا، اکران شد.

امین درتومی، مسئول سینما سیار کانون مساجد خراسان‌شمالی در استان خراسان شمالی در این خصوص اظهار کرد: اکران‌های سینما سیار در این استان، با هدف توزیع عادلانه فرهنگی و به درخواست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون‌های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.

وی بیان داشت: علاقمندان سینما تاکنون در مناطق روستایی و مرزی، برخی شهرهای فاقد سینما از جمله شوقان و گرمه و فاروج، در تعدادی از مدارس و خوابگاه دانش آموزی و نیز در دانشگاه‌ها و مجموعه صنعتی همچون پتروشیمی خراسان و همچنین مجتمع‌های درمانی و بیمارستان‌ها، شاهد استقرار سینمای سیار بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290555

مهمترین اخبار ایران و جهان: