نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:06

بانوی جهادی و خیرسوادیار در البرز تجلیل شد

کرج- بانوی جهادی و خیرسوادیاردر آستانه گرامیداشت هفته معلم در استان البرز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه طی مراسمی از بانوی جهادی و خیرسوادیار در آستانه گرامیداشت هفته معلم در استان البرز تجلیل به عمل آمد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز در این آئین گفت: در آستانه گرامیداشت مقام معلم، از یکی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت خانم عطاریان خیر سوادیار تجلیل به عمل آمد.

رؤیا عسگرپور با حضور در کلاس این خیر سواد یار، افزود: این خیر سوادیار از ابتدای انقلاب تا کنون به صورت جهادی و نذر خدمت به افراد کم سواد و بی سواد آموزش می‌دهد.

وی ضمن قدردانی از زحمات وی، خاطرنشان کرد: خانم عطاریان از بانوان موفق استان البرز دارای ۸ فرزند موفق و تحصیل‌کرده در مقاطع دکتری، دلسوزانه زندگی خود را از ابتدای انقلاب وقف آموزش سواد قرآنی، خواندن و نوشتن افراد بی سواد و کم سواد در محله‌های کم برخوردار کرده است.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای خیر و جهادی در راستای مردمی‌سازی سوادآموزی در جامعه را از اولویت‌های مهم سازمان است.

عسگر پور تصریح کرد: مردمی سازی نهضت سوادآموزی طبق فرمان امام راحل در تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی و منویات مقام معظم رهبری همواره مورد تاکید بوده است.

وی اظهار کرد: مردمی سازی نهضت سوادآموزی در واقع استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای ریشه کنی بی سوادی در جامعه است و باید به سمتی حرکت کنیم که تک تک افراد جامعه در امر شناسایی، تشویق به حضور در کلاس‌های درس و آموزش سواد در حوزه سوادآموزی اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171499

مهمترین اخبار ایران و جهان: