نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 20:45

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در تهران

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با شعار مهر خواهر برادری فردا (دوشنبه ۸ خرداد) از ساعت ۸ شب در میدان خراسان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام دهه کرامت، جشن مردمی «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» با شعار مهر خواهر برادری روز دوشنبه ۸ خرداد از ساعت ۸ شب در میدان خراسان تهران و خیابان‌های منتهی به آن برگزار خواهد شد.

عباس حیدری مسؤول اجرایی ستاد مردمی اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با بیان اینکه ۱۷۰ موکب‌دار از هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی، خدماتی، امدادی و درمانی در طول مسیرهای منتهی به میدان خراسان حضور داشته و با خدمات متنوع و جذاب از مردم استقبال خواهند کرد، گفت: پذیرایی در ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مولودی‌خوانی و سرود، برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و خانواده و کودکانه، توزیع هدایا و بسته‌های محتوایی و پزشکی درمانی عناوین برنامه‌هایی است که در این رویداد تدارک دیده شده و انجام می‌پذیرد.

وی افزود: سال گذشته با همت گروه‌های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب تجربه بسیار خوبی در برگزاری جشن ولادت امام رضا تحت عنوان اجتماع بزرگ امام رضایی در دانشگاه تهران داشتیم. امسال نیز با همراهی و همدلی همه ارکان جبهه انقلاب و گروه‌های مردمی این جشن بار دیگر در تهران و تمامی کلانشهرها در سراسر کشور تا روز ولادت حضرت رضا در حال برگزاری است.

حیدری عنوان کرد: در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل می‌دهند و هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی، گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول خیابان‌های ۱۷ شهریور شمالی و جنوبی، خاوران و خراسان موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا خواهند کرد.

بنا بر اعلام سخنگوی ستاد برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها، تا امروز بیش از ۱۵۰ گروه مردمی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و پای کار این مراسم خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1245355

مهمترین اخبار ایران و جهان: