نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 13:23

افتتاح و بهره‌برداری ۶ طرح اشتغالزایی کمیته امداد در قائمشهر

طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی قائمشهر شامل گلخانه لیموترش، دو واحد پرورش مرغ گوشتی پروتئینی، آموزشگاه دانش‌بنیان و پرورش بلدرچین افتتاح و بهره‌برداری شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، جواد مولایی‌قرا فرماندار بهشهر در مراسم افتتاح طرح اشتغالزایی پرورش بلدرچین در منطقه سیاهکلا با بیان اینکه ۶ طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی شامل گلخانه لیموترش، دو واحد پرورش مرغ گوشتی پروتئینی، آموزشگاه دانش ‌نیان و پرورش بلدرچین افتتاح شد، اظهار کرد: این طرح ها با هزینه ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و برای ۱۸ نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: امروز طرح اشتغالزایی پرورش بلدرچین با اعتباری بیش از ۹۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که  ۱۵۰ میلیون تومان آن از محل تسهیلات اشتغال پرداخت و برای چهار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 فرماندار شهرستان قائمشهر در ادامه از افتتاح  یک واحد مسکن مددجویان بهزیستی با هزینه ۴۲۰ میلیون تومان در سومین روز از ایام الله دهه فجر خبر داد.

مولایی در پایان دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت برشمرد و گفت:  عملکرد مثبت مسؤولان،  امید بخشی را در جامعه ترویج می‌دهد.

به گزارش فارس و به گفته جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر، سقف تسهیلات اشتغالزایی برای طرح‌های صنعتی ۳۰۰ میلیون تومان و غیرصنعتی ۱۵۰ میلیون با بازپرداخت ۷ ساله است که به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660160

مهمترین اخبار ایران و جهان: