نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 08:32

تعمیر و بهسازی بیش از ۲۳ دستگاه پل در جاده‌های بوشهر

بوشهر- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تعمیرات اساسی و بهسازی ۲۳ دستگاه پل در راه‌های مواصلاتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حیدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پل‌ها شامل سه دستگاه در شهرستان دشتی، ۲ دستگاه در شهرستان دشتستان، سه دستگاه در گناوه، پنج دستگاه در شهرستان‌های کنگان و عسلویه، سه دستگاه در شهرستان بوشهر و یک دستگاه در هر یک از شهرستان‌های جم، دیر، دیلم است.

وی از احداث یک دستگاه پل در شهرستان دیر با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان و دیوار حفاظتی به طول ۵۰ متر با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در شهرستان جم طی سال جاری خبر داد و گفت: همچنین عملیات اجرایی تبدیل ۲ آب‌نما به پل در محور بهمنیاری شهرستان گناوه با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و محور کنارکوه- بنه خاطر شهرستان دیلم با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شده که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

به گفته حیدری، همچنین تعمیر پل‌های بزرگ کلل قدیم در آب‌پخش، پل دوم نمازگاه در محور دالکی- کنارتخته و پل چهارروستایی گناوه و نظرآقا دشتستان با اعتبار پنج میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه ۲ پل بزرگ استان نیز یادآور شد: احداث پل جدید روستای درودگاه دشتستان با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان و ۱۰ درصد پیشرفت و پل سید رضا گناوه با ۲۰ میلیارد تومان و ۵۰ درصد پیشرفت از شاخص ترین پروژه‌های فعال استان است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود در گناوه تا هفته دولت و در درودگاه تا دهه فجر شاهد بهره برداری آنها باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1320716

مهمترین اخبار ایران و جهان: