نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 17:01

فرانسه میزبان قاتلان ۱۷ هزار ایرانی است

کرج - امام جمعه کرج گفت: امروز فرانسه میزبان تروریست‌های جنایتکاری است که ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهار مرد: در طول رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سیاست‌ها و راهبردهای این حکیم فرزانه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و ایران اسلامی توانست به دانش صلح آمیز هسته‌ای دست یابد؛ بنابراین دشمنان با سیاست نفوذ، جنگ نرم و به روش‌های مختلف به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بودند و دیدیم که در جریان اغتشاشات بسیاری از کشورها علیه نظام اسلامی توطئه پراکنی کردند اما با تیزبینی رهبری انقلاب این توطئه نیز از بین رفت.

وی یادآورشد: کافی است رهبرمعظم انقلاب اسلامی یک سخنرانی داشته باشد و خواهیم دید که تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و امروز نبرد دین اسلام با سلطه در حوزه‌های مختلف جدی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقابل سلطه ایستاده است، گفت: امروز می‌بینیم که مقاومت اسلامی درسطح منطقه با محوریت لبنان یا گروه‌های حماس درفلسطین به توصیه و ارشاد رهبرمعظم انقلاب عمل می‌کنند و در مقابل طرح‌های سلطه گرایانه ایستاده اند.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب ایجاد تمدن اسلامی را مطرح کردند که در جریان جنگ روسیه و اوکراین دیدیم ایشان فرمودند اگر راه دربرابر ناتو باز شود حد و مرز نمی‌شناسد.

وی یاد آورشد: تاکید معظم له برآن بود که غربی‌ها با روسیه قوی مخالفت دارند و رهبر معظم انقلاب عمق استراتژی نظام اسلامی را گسترش دادند، بنابراین اسلام منهای رهبری نه هدایتگر است ونه با منافع مستکبران در تضاد خواهد بود.

امام جمعه کرج که در بخش دیگر از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه شد، تاکید کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا هرضربه ای را به نظام اسلامی وارد کنند که امروز می‌بینیم به مرجعیت دینی توهین کردند اما به فضل الهی روز به روز نفوذ کلام این فخرعالم هستی بیشتر می‌شود.

وی با توصیه به دولت فرانسه برای آنکه دست برداشتن از پادویی صهیونیست‌ها و خوش رقصی استکبار و آمریکا اظهار کرد: مردم به طور جد از دستگاه دیپلماسی می‌خواهند دراین فقره طوری عمل کند که دولت فرانسه ضمن جبران اهانت به مرجعیت فرصت اقدام جدیدی را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در البرز متذکر شد: امروز فرانسه میزبان تروریست‌های جنایتکاری است که ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974816

مهمترین اخبار ایران و جهان: