نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 23:57

ایران کانون رویش حاج قاسم‌ها است

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان گفت : آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

سعید دادگستر دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیانگر نقش و جایگاه بی‌نظیر آن شهید والامقام در فرماندهی جبهۀ مقاومت در عرصۀ جهانی است.

وی افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهان بزرگ ایشان، نه تنها از ظرفیت محور مقاومت نکاست، بلکه از یکسو محیط داخلی ایران را سرشار از انسجام و وحدت ملی کرد و از سوی دیگر راهبرد و گفتمان مقاومت را برجسته تر ساخت.

دادگستر ادامه داد: یقیناً خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز خواهد شد، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود. آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در ادامه بیان کرد : جمهوری اسلامی ایران همواره  در جهت برقراری صلح و ثبات منطقه اقدامات موثر و فعالی را بعمل آورده است .

وی تصریح کرد: حاج قاسم تنها به ملت ایران تعلق نداشت از این رو دست‌های منتغم امت اسلامی و مظلومان جهان انتقام این خون‌های پاک را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

دادگستر در پایان عنوان کرد: در مکتب شهید سلیمانی جوان ایرانی آموخت که با تکیه بر میراث فرهنگی و تمدنی خویش قادر به ساختن و حفظ استقلال و عزت و عظمت میهن خویش است. دشمنان بدانند، ملتی که "شهادت" دارد، هرگز اسارت ندارد و راه روشن شهدا توسط جوانان برومند ایران اسلامی پرقدرت ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 959160

مهمترین اخبار ایران و جهان: