نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 21:14

بانوان ایرانی با حفظ شئونات و ارزش‌ها افتخار‌آفرینی کردند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در بازی‌های آسیایی ۶ مدال رنگارنگ را بانوان ورزشکار ما کسب کردند، این نشان از توانایی بانوی ایرانی دارد که با حفظ شئونات و ارزش‌های جامعه و بدون محدودیت افتخار‌آفرینی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان اصفهان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: ۵۴ نفر نماینده در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی داشتیم، ۳۶ نفر در بازی‌های آسیایی و ۱۸ نفر در پاراآسیایی اعم از ورزشکار، مربی و داور حضور داشتند‌. 

وی افزود: پیش‌‌بینی افتخارات بیشتری را داشتیم اما شرایط خاصی طبیعتا در زمان مسابقه اتفاق می‌افتد که غیر قابل پیش‌بینی است و در نتایج تاثیرگذار است. 

محمدی تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی ۶ مدال رنگارنگ را بانوان ورزشکار ما کسب کردند، این نشان از توانایی بانوی ایرانی دارد که با حفظ شئونات و ارزش‌های جامعه و بدون محدودیت افتخار‌آفرینی کردند. 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره دیدار افتخارآفرینان ورزش اصفهان با مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا از همه تشکر کردند، به بحث بانوی ورزشکاری که با مرد نامحرم دست نداد اشاره داشتند، از این که این بانو جایگاه و حرمت خود را حفظ کرد، تقدیر کردند. 

وی ادامه داد: برای اولین بار کاروان ایران در پاراآسیایی دوم شد، ۱۱ نفر شامل ۶ آقا و ۵ خانم از اصفهان مدال‌های رنگارنگی را کسب کردند، امیدوارم این افتخارات را تکرار و روحیه و امید را به جامعه تزریق کنند.

محمدی در پایان گفت: فضای آرامی را فراهم کردیم که ورزشکاران به دور از مشکل آماده مسابقات شوند، قول برگزاری مراسم تجلیل را دادیم و خوشحالم که موفق شدیم به موقع آن را برگزار کنیم، ایران و ورزش قوی فرمایش حضرت آقا است. 

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596460

مهمترین اخبار ایران و جهان: