نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 09:11

موج صهیونیسم ستیزی دنیا را فرا گرفته است/کمبود آسفالت مردم پارسیان را رنج می دهد

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: موج صهیونیسم ستیزی در آمریکا، اروپا، آفریقا و کشورهای عربی اسلامی به اوج رسانده و آنها هرگز نمی‌توانند آبروی رفته خود را به جوی برگردانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز اظهار داشت: پیامبران همواره مجاهدانی از خود گذشته در اطراف آنها بودند که در راه خدا می‌جنگیدند و در برابر مشکلات که به آنها می‌رسید سست نمی‌شدند و تن به تسلیم نمی‌دادند.

وی افزود: تاریخ انبیا مملو از مبارزه با ظالمان است مقاومت درس انبیا و اولیا است و بسیجی مصداق ربیون در این آیه می‌باشد.

امام جمعه شهرستان پارسیان تصریح کرد: شاخص‌های بسیجی نمونه کار برای خدا، ولایتمداری، اطاعت پذیری، شجاعت، صبر انقلابی و خسته نشدن می‌باشد، اگر این ویژگی ها بر مردمی حاکم شد هرگز شکست نمی‌خورند.

وی ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج، بسیج را ابتکار بی‌نظیر حضرت امام دانست و بیان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب فتح الفتوح امام پرورش جوانان بسیجی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان تقویت پایگاه‌های بسیج در شهرستان و همکاری بیشتر ادارات نهادها و خواص جامعه با بسیج را به عنوان انتظارات خود بیان نمود.

حجت الاسلام اسماعیل نیا ۱۳ جمادی الاولی به روایتی شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و افزود: بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هوافضا پیام‌های مهمی داشت.

این استاد حوزه ودانشگاه تاکید کرد: رونمایی از تولیدات جدید هوافضای ایران مقارن با شکست اسرائیل در غزه نشان دهنده ادامه دار بودن پیشرفت ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها خصوصاً دفاعی است همچنین قدرت کم نظیر نظامی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا در تحلیلی پیرامون وقایع غزه گفت: جنایات ضد بشری اسرائیل و انفعال و سکوت مجامع بین المللی و کشورها احساسات ضد صهیونیستی را به شکل غیر قابل انتظاری در جهان به وجود آورد موج صهیونیسم ستیزی در آمریکا اروپا آفریقا و کشورهای عربی اسلامی به اوج رسانده و آنها هرگز نمی‌توانند آبروی رفته خود را به جوی برگردانند.

معاون حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: از سوی دیگر ابهت ساختگی نظامی آنها در هم شکست امروز سخن از امکان ریشه‌کنی اسرائیل نیست بلکه سخن از تعجیل و تسریع ریشه کنی اسرائیل است.

وی بیان داشت: به زودی نام اسرائیل به دست جوانان فلسطینی و حزب الله و جبهه مقاومت از نقشه جغرافیا حذف خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه گفت: سه‌شنبه شهادت شهید فخری‌زاده تسلیت گفته روز فناوری ایران ساخت را گرامی می‌داریم در استقلال اقتصادی نقش مصرف تولید داخلی و افتخار کردن مردم به تولید ایرانی نقش بسیار مهمی است که وظیفه همه ماست.

 وی همچنین به مسئله‌ای مرتبط با شهرستان پارسیان اشاره نمود و یادآور شد: کمبود آسفالت در شهر پارسیان مردم شریف ساکن آن را رنج می‌دهد اکثر کوچه‌های شهر خاکیست در بارندگی گل و لای در غیر بارندگی گرد و غبار مردم را می‌آزارد انتظار از مسئولان پیگیری جدی این مسئله می‌باشد.

پایان پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583516

مهمترین اخبار ایران و جهان: