نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 17:17

شهرابی: رسانه‌های پشتیبان رژیم اشغالگر دیو را فرشته و مظلوم را ظالم جلوه می‌دهند

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: رسانه‌‌های غرب از یک‌طرف یا جنایات وحشیانه دولت صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین را به‌طور کلی سانسور می‌کنند یا آن را کمرنگ جلوه می‌دهند، و از طرف دیگر از دفاع مشروع مردم فلسطین در مقابل آدم‌کشان اسرائیلی به عنوان عملیات تروریستی نام می‌برند.

حمید شهرابی، کارشناس مسائل سیاسی، درباره تقابل رسانه‌ای محور مقاومت و رژیم صهیونیستی به خبرنگار رسانه فارس گفت: جنگ امروز صرفاً نظامی نیست بلکه جنگ رسانه‌ای یک بخش جدایی ناپذیر و ‌مهم از آن محسوب می‌شود. این واقعیت کلی، بالاخص در مورد نهضت مقاومت فلسطین صادق است.

همه چیز در نظام امپریالیستی وارونه است

وی ادامه داد: رسانه‌‌های غرب از یک‌طرف یا جنایات وحشیانه دولت صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین را به‌طور کلی سانسور می‌کنند یا آن را کمرنگ جلوه می‌دهند و از طرف دیگر از دفاع مشروع مردم فلسطین در مقابل آدم‌کشان اسرائیلی به عنوان عملیات تروریستی نام می‌برند. همه چیز در دستگاه تبلیغاتی نظام امپریالیستی/ صهیونیستی تحریف شده و وارونه است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: این سیاست رسانه‌ای همیشگی آنها نسبت به فلسطین بوده است و امروز در شرایط خیزش «طوفان الاقصی» و خدشه‌دار شدن هیمنه شکست‌ناپذیری دولت تجاوزگر و غاصب اسرائیل، توسل به این سیاست رسانه‌ای قدیمی به شکلی زننده بروز یافته است.

 همه چیز در دستگاه تبلیغاتی نظام امپریالیستی/صهیونیستی تحریف شده و وارونه است

در رسانه‌های سرمایه‌داری جنایات‌ اسرائیل منتشر نمی‌شود

شهرابی، تصریح کرد: هرگز از رسانه‌های وابسته به کارتل‌های سرمایه‌داری خبری منتشر نمی‌شود که به محاصره جنایت‌بار اسرائیل اشاره شود یا اینکه تل آویو باعث آلوده شدن ۹۰ تا ۹۵ درصد آب آشامیدنی غزه شده است یا اینکه با قطع سوخت از سوی اسرائیل، غزه در فاضلاب غوطه‌ور می‌شود.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های غربگرا نمی‌شنوید که در اثر این آلودگی عفونت‌های اسهالی شایع شده و مردم برای مقابله با آن به دارو دسترسی ندارند. نمی‌شنوید که ۷۵ درصد از نوزادان و کودکان خردسال و ۳۷ درصد از مادران باردار در غزه کمبودهای تغذیه‌ای دارند و در این شرایط نقایص مادرزادی و سقط جنین افزایش یافته است.

وی افزود: رسانه‌های پشتیبان رژیم اشغالگر صهیونیستی ۷۵ سال است که در مقابل کشتار دهها هزار زن و بچه بی‌پناه فلسطینی سکوت کرده‌اند، چنانکه بر تخریب خانه‌های آنان با بمب و بولدوزر و آواره کردن صدها هزار فلسطینی پرده پوشانده‌اند. آنها دیو را فرشته و مظلوم را ظالم جلوه می‌دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546660

مهمترین اخبار ایران و جهان: