نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 23:24

جهاد اسلامی میزبانی امارات از رئیس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین میزبانی امارات از رئیس رژیم صهیونیستی با وجود جنایت‌های این رژیم علیه فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به امارات، تأکید کرد که استقبال از رئیس رژیم جنایتکار، به منزله تشویق این رژیم برای تداوم جنایت‌هایش است. 

سفر رئیس رژیم صهیونیستی بعد از دو ماه از نسل‌کشی در غزه و شهادت بیش از ۱۵ هزار نفر توسط صهیونیست‌ها آن هم به یکی از کشورهای مسلمان منطقه صورت می‌گیرد.

بنابر گزارش شبکه المنار، جهاد اسلامی از امارات خواست تا میزبانی از مقامات رژیم اشغالگر تجدیدنظر کرده و روابط خود با این رژیم را به جهت احترام به مقدسات و وفاداری به شهدا، قطع کند. 

کنفرانس آب و هوایی «COP۲۸» در حالی از امروز (پنجشنبه) ۳۰ نوامبر در شهر دبی آغاز و تا ۱۲ دسامبر ادامه خواهد یافت که روزنامه جروزالم پست با اشاره به سفر اسحاق هرتزوگ اعلام کرد که او قصد دارد از فرصت حضورش در این نشست استفاده و در دیدارهایش با مقامات حاضر موضع اسرائیل را تقویت و زمینه آزادی اسرای اسرائیلی را فراهم کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589916

مهمترین اخبار ایران و جهان: