نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 15:00

پیوست رسانه‌ای اثربخشی فعالیت‌های تربیتی را شتاب می‌دهد

بجنورد_ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: پیوست رسانه‌ای اثربخشی فعالیت‌های تربیتی را شتاب می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر خراسان شمالی با تقدیر از تشریک مساعی خبرگزاری مهر با ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری اظهار داشت: پیوست رسانه‌ای اثربخشی فعالیت‌های تربیتی را شتاب می‌دهد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی تصریح کرد: پالایش کتابخانه‌ها و رصد کتب موجود با هدف نیازسنجی جهت تهیه محتوای به روز برای اعضای کانون‌های مساجد یکی از اقدامات اخیر مجموعه بود.

وی در ادامه افزود: فراتر از تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تربیت نیروی انسانی مؤمن، متعهد، انقلابی، تحول‌خواه از مهمترین محورهای عملیاتی است.

پاکدامن گفت: دست پر جبهه انقلاب اسلامی در تربیت نیروی انسانی پای کار آرمان‌های انقلاب اسلامی است که به وسیله آن در جنگ آخرالزمانی سربلند بیرون بیاییم.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی بیان کرد: نمایش فیلم با تجهیزات سینما سیار یکی از فعالیت‌های میدانی با هدف ارائه محتوای مناسب و تولیدات فاخر جبهه انقلابی اسلامی به مخاطبین در مناطق به دور از زیرساخت‌های فرهنگی و هنری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432216

مهمترین اخبار ایران و جهان: