نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 20:49

اجاز هنجارشکنی در سواحل را نمی دهیم

ساری-معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که تجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ زنان مروج عفاف و حجاب مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان افزود: عفاف و حجاب یکی از سنگرهای کلیدی نظام اسلامی و ترویج بی حجابی همسویی با دشمنان است.

این مسئول با اشاره به تلاش سازمان یافته دشمنان برای مبارزه با مقوله حجاب و عفاف یادآورشد: زنان این سرزمین در حفظ عفاف و حجاب نه مرعوب چماق رضا خان شدند و نه مفتون فتنه رسانه‌ای ایادی دشمن می‌شوند. ی

وی ادامه داد: کسانی که اغواگرایانه به دنبال ترویج بی حجابی هستند ادامه دهندگان چماق رضاخانی با روش جدید هستند.

سلگی خاطر نشان کرد: کسانی با دست چُدنی عَمامه می‌پرانند و محیلانه با همان دست اما با روکش مخملی روسری‌ها را از سر برمی دارند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر پاکدامنی و عفت وصف ناپذیر زنان ایرانی افزود: عفیف بودن صفت لاینفک زنان این سرزمین ازصدر اسلام تاکنون بوده و این صفت مایه وحشت دشمنان این سرزمین است.

وی با تحلیل از ابتکار ارزنده بانوان با ایمان مازندرانی در تشکیل زنجیره عفاف و حجاب در نوار ساحلی این استان اظهار کرد: تا کنون دهها همایش مردمی عفاف و حجاب در سواحل مازندران تشکیل شده واین روند با حمایت استانداری با قوت ادامه خواهد داشت.

سلگی، فرهنگ عفاف و حجاب را مصونیت بخش برابر هجمه فرهنگی دشمنان دانست و افزود: بانوان عفیف ایرانی بیرقداران معنویت و دینداری در کشورند و این پرچم باید همیشه برافراشته باشد.

وی گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم جریان دین ستیز سواحل مازندران را به جولانگاه هنجارشکنان تبدیل کند و در این زمینه هیچ گونه مماشاتی پذیرفتنی نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357261

مهمترین اخبار ایران و جهان: