نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 00:39

همه به فرهنگ‌سازی در خصوص ازدواج آسان کمک کنیم

کرج- مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوانان از موضوعات مهم کشور است، بر لزوم همیاری همه در جهت فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد فروغی عصر یکشنبه با حضور در نشست مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده استان البرز اظهار کرد: حقیقتاً کار مشاورین ازدواج و تحکیم خانواده بسیار ارزشمند اثرگذار بوده و ما از خدمتی که شما عزیزان به اقشار مختلف جامعه می‌رسانید به صورت ویژه سپاسگزاریم.

وی با بیان اینکه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جوامع امروزی کم نیست، گفت: انتظار داریم شما به عنوان متخصصین امر هر کجا که لازم دیدید به کمک‌مان آمده و با ارائه طرح‌ها، نظرات و پیشنهادات خود، ما را در راه خدمت‌رسانی به مردم یاری دهید.

فروغی با اشاره به وجود چالش‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون اجتماعی افزود: همه می‌بایست به فرهنگ سازی در خصوص ازدواج آسان کمک کنند.

وی با بیان اینکه بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوانان از مهم‌ترین موضوعات کشور است، خاطرنشان کرد: طراحی راهکار و ارائه راه حل، تخصص مراکز مشاوره است و انتظار داریم تعامل بیشتری بین اداره کل با این مراکز صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با هر آنچه در بضاعت و توان دارد از مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده حمایت خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309261

مهمترین اخبار ایران و جهان: