نیوز سیتی!
27 فروردین 1403 - 16:07

واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان

آیین واگذاری ۳ هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با اعتبار ۱۱۰۷ میلیارد تومان در شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین واگذاری 3 هزار و 355 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در ارتباط ویدئو کنفرانس با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در شهرستان بردسیر برگزار شد.

ناصر عسکری‌نژاد، مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه این آیین با بیان اینکه کمیته امداد در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی کرده و متناسب با نیاز آنها خدمات مختلفی ارائه می‌کند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه موضوع مسکن یکی از نیازهای اولیه خانواده‌هاست، تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است.

وی با اشاره به افتتاح 3 هزار و 355 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، افزود: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد 50 مترمربع احداث شده‌اند.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان، ادامه داد: این واحدهای مسکونی توسط کمیته امداد و با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سپاه ثارالله استان احداث و تحویل مددجویان استان کرمان شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت 3 هزار و 355 واحد مسکونی 1107 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی هزینه شده است، گفت: این واحدها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سپاه احداث شده است.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در حوزه ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان کرمان، بیان کرد: ساخت این واحدهای مسکونی در استان در سال 1402 نسبت به سال 1401، 158 درصد رشد داشته است.

استان کرمان , مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ,

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1699561

مهمترین اخبار ایران و جهان: