نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 13:07

جهاد اسلامی: پرچم تسلیم را بالا نمی‌بریم

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فسلطین گفت: در مقابل اشغالگران تسلیم نشده و پرچم سفید را بالا نمی‌بریم.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - مجدی عزّام در گفت‌وگو با شبکه فلسطین الیوم افزود: ما درحالی بیش از ۷۰ روز است که مقاومت می کنیم که برخی کشورهای عربی حتی ۶ روز نیز در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت نکردند و قدس را از دست دادند.

وی اضافه کرد: وقتی همه دنیا پشت سر رژیم صهیونیستی قرار می گیرند این نشانه قدرت مقاومت در فلسطین است و ما دستاوردی داشته ایم که ارتش‌های عربی از تحقق آن ناتوان بوده اند.

عزّام گفت: ولی ما به دنیا این درس را دادیم و اعلام کردیم که غزه با هرکس که فکر می کند می تواند وارد آن شود مقابله می کند.

وی بیان کرد: حتی اگر همه ما شهید شویم اجازه نخواهیم داد که لبخند پیروزی و افتخار بر لب دشمن بنشیند.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهارداشت: مقاومت و پایداری ادامه دارد و اندیشه مقاومت در نزد ملت و مبارزان فلسطین یکی است و آمریکا نمی تواند ما را بترساند حتی اگر همه ارتش‌های جهان را جمع کند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی تاکنون به ۲۰ هزار و ۵۷ شهید رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه خود آورد: از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون ۵۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیز بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی، در نوار غزه زخمی شده اند.

براساس این بیانیه در ۴۸ ساعت گذشته و همزمان با قطع ارتباطات و اینترنت در نوار غزه ۳۹۰ فلسطینی شهید و ۷۳۴ نفر دیگر مجروح شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز مناطق مختلف نوار غزه از جمله اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند که بر اساس اعلام رسانه های فلسطینی، تلاش ها برای بیرون کشیدن اجساد شهدا و زخمی ها از زیر آوارها ادامه دارد.

پایان پیام/ت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612317

مهمترین اخبار ایران و جهان: