نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 10:24

ملی‌پوش والیبال نشسته: طلایی شدن نیاز به یک برنامه‌ریزی بلند مدت دارد

ملی‌پوش والیبال نشسته ایران گفت: خیلی دوست داشتیم رنگ مدال طلایی باشد اما طلایی شدن آن نیاز به یک برنامه‌ریزی بلند مدت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در مسابقات پاراآسیایی هانگژو پس از کشور چین در جایگاه دوم قرار گرفت.

زینب ملکی ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این مورد اظهار داشت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، رقبای اصلی ما کشور‌های چین و ژاپن بودند، بازی‌های خوبی انجام دادیم، چین پای ثابت مدال‌های بازی‌های بین‌المللی است و نتیجه گرفتن کار سختی بود.

وی افزود: دست اول را ۲۵ بر ۲۰ واگذار کردیم که به نظر من داوری در نتیجه این دست تاثیرگذار بود، در دست دوم این موضوع نمود بیشتری پیدا کرد و در دست سوم نیز تیم از نظر فنی و روانی توان بازگشت به بازی را نداشت.

ملکی تصریح کرد: مقابل ژاپن نمایش خیلی خوبی داشتیم، در برهه‌ای از مسابقه عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم و ۳ بر  صفر برنده دیدار شویم، رقبای دیگر قابل احترام بودند اما تیم والیبال نشسته ایران اعتبار بالایی در جهان دارد.

ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته با بیان این که در این مسابقات مدال نقره را کسب کردیم، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتیم رنگ مدال طلایی باشد اما طلایی شدن آن نیاز به یک برنامه‌ریزی بلند مدت دارد؛ فکر می‌کنم با وجود مدیریت فعلی فدراسیون و کمیته ملی المپیک این امکان میسر باشد و با حفظ روند فعلی شرایط خوبی خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: میزبانی کشور چین در مسابقات بی‌نظیر بود و همه در سطح عالی برگزار شد، خوشحالیم که توانستیم دست پر و با مدال برگردیم و مدال خود را نیز به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567761

مهمترین اخبار ایران و جهان: