نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 12:35

کاهش ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تصادفات منجر به فوت ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در ایلام کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و شهرستان چرداول گفت: در بحث تصادفات منجر به فوت ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته‌ایم که این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: فرمانداران و مسئولان ذیربط باید گام به گام  برای کاهش تلفات ۵۰‌ درصدی نسبت به سال گذشته عمل کنند.

هژبری خاطر نشان کرد: ایلام جزو استان‌های برتر از لحاظ گردشگری و توریستی است و اگر نگاه مثبتی در این زمینه داشته باشیم می‌توان شاهد رونق گردشگری و اشتغال در استان بود.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان موظفند که تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گیرند تا شاهد کاهش حداکثری حوادث و تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن در تعطیلات نوروزی باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در پایان گفت: قطعا برای هموطنانی که در ایام نوروز به این استان سفر می‌کنند بسیار مهم است که یک سفر خوب و توأم با آرامش، امنیت و آسایش را تجربه کنند که باید اسباب و شرایط تحقق آن‌را فراهم کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1107761

مهمترین اخبار ایران و جهان: