نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 17:35

تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و سد دالکی با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- رئیس جمهور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و سد دالکی با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر جمعه در جمع مردم برازجان اظهار داشت: همه اعضای دولت با تمام توان و ظرفیت برای خدمت به مردم به صحنه آمده‌اند و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه شهرها و روستاها و رفع مشکلات و نواقص با جدیت در دستور کار است ادامه داد: هر کسی در مسئولیتی قرار گرفته است و باید از این فرصت به خوبی برای خدمت به مردم استفاده کند.

رئیس جمهور رفع مشکلات دشتستان را یکی از مسائل مهم و جدی دانست و افزود: به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم و نتیجه این خدمات را نیز به مردم خواهیم گفت.

آیت‌الله رئیسی به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در جامعه و مشکل‌آفرینی اشاره کرد و ادامه داد: وحدت و همدلی مردم مانع از دستیابی دشمنان به اهدافشان شده است.

وی وحدت را رمز موفقیت در کشور دانست و بیان کرد: گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم با تکیه بر تلاش خستگی‌ناپذیر و گرفتار حاشیه نشدن از مهم‌ترین دستور کارهای دولت است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای آشنا شدن با مشکلات مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی حضور خواهیم داشت بیان کرد: نیازها در سفر اول احصا شد و در این سفر شاهد افتتاح طرح‌های خوبی هستیم.

تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و سد دالکی با جدیت دنبال می‌شود

وی یکی از اولویت‌های دولت را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف کشور به ویژه در استان بوشهر دانست و افزود: برخی از پروژه‌هایی که در این سفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، بیش از ۱۴ سال متوقف و راکد مانده بود.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: دولت خود را مکلف به اتمام این پروژه‌ها می‌دانست و با همت مسئولان بسیاری از آنها تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور یکی از اولویت‌های مهم در دشتستان را تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و خاطرنشان کرد: به منظور تکمیل سد دالکی برای تأمین آب مردم این منطقه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم که با اهتمام و همت مسئولان این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر تکمیل و مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070342

مهمترین اخبار ایران و جهان: