نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 00:26

بازداشت عوامل تیراندازی در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که در برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی تیراندازی کرده بودند بازداشت و سلاح آنها توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات مورد تاکید دستگاه قضایی است، گفت:  ۱۰۰ صفحه لیدرهای نامزدهای انتخاباتی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌کردند، تذکرات لازم داده شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین به سایت‌های خبری که با برگزاری نظرسنجی جو را مشنج کرده بودند نیز تذکر دادیم.

وی عنوان کرد: با پایش فضای مجازی مستندات دو مورد تیر اندازی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی مشاهده شد که افراد شناسایی و بازداشت و اسلحه‌های آنها که مجاز بودند نیز توقیف شد 

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه استفاده از سلاح در هفته گذشته منجر به مرگ دهیار لنده‌ای در مراسم عروسی شد،  افزود: در بحث استفاده از سلاح با افراد در هر جایگاه و منصبی که باشند تعارف نداریم و به صورت قانونی برخورد می‌شود. 

وی بیان کرد: شعبه ویژه‌ای در همین خصوص تشکیل شده و به دومین مورد استفاده از سلاح در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی رسیدگی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642386

مهمترین اخبار ایران و جهان: