نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 21:52

دهه فجرفرصتی برای بازگو کردن جهاد تبیین در بین افراد غافل است

امام جمعه شهرستان میناب گفت: یکی از سفارشات مقام معظم رهبری بازگو کردن جهاد تبیین در مناسبتهای مختلف است که در ایام دهه فجربهترین فرصت برای بازگو کردن آن دربین افراد معاند وغافل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب عصر امروز در جلسه هماهنگی و بررسی برنامه های دهه فجراظهار کرد: بهمن ماه امسال سبب بصیرت معنوی برای همه مردم کشور تبدیل خواهد شد.

وی افزود : وحدت واتحادی که در بین ادارات شهرستان میناب  ومردم وجود دارد سبب شده است که همه برنامه های فرهنگی در شهرستان به خوبی انجام شود وهمیشه شاهد حضور گسترده مردم در این برنامه ها هستیم.

امام جمعه شهرستان  میناب عنوان کرد: در شهرستان میناب برنامه های مهم فرهنگی زیادی برگزارشده است که گزارش نشده و پشتوانه همه این برنامه ها همان اتحاد وهمدلی به وجود آمده در بین مسئولان و مردم است.

ابراهیمی با بیان اینکه بهتراست برنامه های فرهنگی با حضورنسل جوان ونوجوان کشور برگزار شود گفت: بیان دستاوردهای نظام وانقلاب باید در بین همه گروهها واقشار وسنین باشد به همین منظور بهره گیری از نسل نوجوان وجوان در برنامه های فرهنگی  مورد تاکید است.

وی با اشاره به دگرگون کردن فضا ومبلمان شهری به رنگ وبوی انقلاب ودهه فجر توسط شهرداری ها وادارات خاطر نشان کرد: انتظار است تا با مشارکت وهمدلی همه دستگاهها برای دگرگونی سطح شهر اقدام شود تا دهه فجر در شهرستان میناب رنگ وبوی انقلاب گرفته شود.

امام جمعه شهرستان میناب  تصریح کرد: بیان جهاد تبیین که  یکی از سفارشات مهم مقام معظم رهبری به مردم ومسئولان در مناسبتهای مختلف است را جدی بگیرید و آن را در این ایام که بهترین فرصت برای بازگو کردن  دستاوردهای نظام وانقلاب است در میان همه گروهها وافراد معاند وغافل بازگو کنید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1006086

مهمترین اخبار ایران و جهان: