نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 15:06

فعالیت موکب درمانی زوار خارجی در قم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان امام رضا(ع) برای خدمت رسانی به زوار خارجی در نظر گرفته‌شده است و خدمات سرپایی، ویزیت پزشک، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجید محبی گفت: خدمات‌رسانی در مسجد جمکران از ۳ روز قبل آغاز شده و ویزیت سرپایی، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان برای خانم‌ها و آقایان و کسانی که دچار کمردرد و پادرد و خستگی شده‌اند در حال انجام است.

وی افزود: جانمایی تیم‌های خدمات رسان در مسجد مقدس جمکران در شبستان کاظمین و اسکان آن‌ها در شبستان امام حسن عسکری(ع) است و این خدمات‌رسانی تا آخر ماه صفر در هر دو مکان مسجد جمکران و امامزاده جمال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اکیپ هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ نیز در کنار دانشگاه علوم پزشکی قم در حال خدمتگزاری به زوار اربعین هستند، گفت: تیم هلال‌احمر ۲۴ ساعته در مسجد مقدس جمکران مستقر و در حال خدمات‌رسانی هستند.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان معین مرکز آموزشی درمانی خیرین سلامت در نظر گرفته‌شده و بیمارستان امام رضا(ع) نیز برای زوار خارجی که در امامزاده جمال(ع) اسکان می‌یابند در نظر گرفته‌شده است و خدمات سرپایی، ویزیت پزشک، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان در این دو مکان به زوار ارائه می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471621

مهمترین اخبار ایران و جهان: