نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 16:13

معابر شهر کرج به نام شهیدان عجمیان و الله وردی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: طی اعلام طرحی از سوی شورای شهر کرج مقرر شد ضمن

عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه بحث تعیین تکلیف پروژه‌های سطح شهر مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: این پروژه‌ها نیاز به تایید کمیسیون عمران داشت که مطرح شد. 

وی در خصوص طرح اعضای شورای شهر در ارتباط با نام گذاری معابر سطح شهر به نام شهیدان امنیت عجمیان و الله‌وردی و همچنین ساخت تندیس، بیان کرد: هفته آتی در کمیسیون خدمات شهر نهایی و عملیات اجرایی ساخت تندیس‌ها و نام گذاری معابر انجام شود. 

ایزدیار افزود: بحث تملک مسجد در مسیر گلشهر ادامه بلوار حدادی واقع شده با مجوز نماینده ولی فقیه در استان البرز معبر توسط مدیریت شهری بازگشایی می‌شود و مسجد جدید در جای مشخص شده است.

وی با بیان اینکه طی بازدیدی از ایستگاه Q واقع در میدان امام حسین، محل اتصال خط ۵ مترو تهران به مترو کرج که روند اجرایی با سرعت پیش می‌رود، بیان کرد: اگر اعتبارات دولتی به موقع واریز شود احتمالا سال آینده هفته دولت به بهره‌برداری برسد. 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ایستگاه رجایی شهر یک ماه آینده بهره‌برداری می‌شود، گفت: ساعات و روزهای خدمات دهی مترو افزایش پیدا کرده است و اگر رام دوم قطار اضافه شود از ابتدا صبح تا شب خدمات دهی به شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: بنا است طرح تفضیلی کرج تا تابستان امسال تعیین و تکلیف شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268721

مهمترین اخبار ایران و جهان: