نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 15:54

برگزاری هنرواره مقاومت به یاد سردار سلیمانی در خراسان جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: هنرواره مقاومت به یاد سردار شهید سلیمانی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای منتهی به هفته مقاومت دو رویداد مهم هنری را برگزار خواهیم کرد.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یک برنامه، اجرای پاتوقی جان فدا است، بیان کرد: این رویداد توسط گروه‌های سرود استان اجرا می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه این رویداد هنری توسط مرکز آفرینش‌های هنری و آموزش و پرورش پیگیری می‌شود، ادامه داد: مبلغ ۱۰ میلیون تومان هدیه نیز برای گروه‌های سرود پیش بینی شده است.

وی گفت: هنرواره مقاومت نیز در این هفته در قالب برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: افتتاحیه جشنواره عمار، گردهمایی اکران کنندگان فیلم‌های جشنواره عمار و آغاز اکران‌های مردمی این جشنواره را نیز در این هفته خواهیم داشت.

کریمیان با بیان اینکه برپایی دو نمایشگاه عکس را در هفته مقاومت برگزار می‌کنیم، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با عناوین «ایران حرم است» و «یک صدا ایران» برپا می‌شود.

وی بیان کرد: شب خاطره یاران خراسانی با حضور ۱۷-۱۸ نفر از فعالین حوزه ایثارگری استان که از شهید سلیمانی خاطره مستقیم دارند، برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: نماهنگ‌هایی هم با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت در این هفته اجرا می‌شود.

کریمیان ادامه داد: هنرمندان خراسان جنوبی با موضوع مقاومت و شهید سلیمانی پوسترها و موشن گرافی‌های متعددی را تولید کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: آثار تولیدی در حوزه هنری خراسان جنوبی پیرامون شهید سلیمانی و محور مقاومت بدون آرم و لگو در اختیار علاقمندان برای به اشتراک گذاری در فضای مجازی داده می‌شود.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 947965

مهمترین اخبار ایران و جهان: