نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 12:53

سرمربی والیبال بانوان ذوب‌آهن: بازیکنان می‌توانند سایپا را نیز شکست دهند

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در پلی‌آف با تیم سایپا بازی داریم و اگر بازیکنان مانند بازی با سپاهان، بازی کنند، می‌توانند سایپا را نیز شکست دهند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد وضعیت این تیم اظهار داشت: با توجه به این‌که امسال اکثریت بازیکنان ذوب‌آهن به سپاهان پیوسته بودند، بازیکنان جدید گرفتیم و با یکدیگر هماهنگ نبودند.

وی ادامه داد: در ابتدا انسجام لازم را نداشتیم اما بازیکنان جوان ما بازی به بازی بهتر شدند، خوب تمرین کردیم و در بازی با سپاهان به خودباوری رسیدیم و عملکرد خوبی داشتیم، تمرینات همیشه در راستای اهداف تیم است و خوب نتیجه گرفتیم.

شعبانیان با اشاره به برد سپاهان در هفته پایانی لیگ گفت: آنالیز خوبی از سپاهان داشتیم و بچه‌ها از نظر روحی و روانی به آمادگی رسیدند، از تجربه و شگرد‌های لازم استفاده کردم و جواب داد، بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و فشار زیادی روی سپاهان گذاشتیم، از بازی آن‌ها راضی بودم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در مورد بازی پلی‌آف عنوان کرد: در پلی‌آف با تیم سایپا بازی داریم که بیشتر بازیکنانش سابقه ملی دارند و باتجربه هستند، بازیکنان ما انگیزه خوبی پیدا کردند و امیدوارم بازی قابل قبولی به نمایش بگذارند؛ اگر بازیکنان مانند بازی با سپاهان، بازی کنند، می‌توانند سایپا را نیز شکست دهند.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از لحاظ امکانات تمرین، اسکان و پشتیبانی مشکلی نداشتیم و باشگاه ذوب‌آهن خوب عمل کرده است اما درصد زیادی از قرارداد‌ها پرداخت نشده است؛ اگر تا پیش از بازی با سایپا بچه‌ها از نظر مالی شارژ شوند، انگیزه بیشتری نیز پیدا می‌کنند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660121

مهمترین اخبار ایران و جهان: