نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 19:02

انجام بیش از ۲ هزار مورد بازدید از مراکز عرضه گوشت و مرغ در « ایوان »

رئیس دامپزشکی شهرستان ایوان گفت: در سال جاری نزدیک به ۲ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید از مراکز عرضه گوشت و مرغ انجام شده است.

مصطفی ویسی رئیس دامپزشکی شهرستان ایوان، عسل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دامپزشکی شهرستان ایوان در راستای طرح جمع آوری واحدهای متخلف زنده فروشی مرغ در ایوان، تعداد ۳۵ مورد اخطاریه به واحدهای زنده فروشی و پرکنی مرغ صادر کرده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۲ واحد کشتار غیرمجاز دام بزرگ و کوچک در سطح شهرستان ایوان توسط واحد نظارت به مراجع قضایی معرفی شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان ادامه داد: واحدهایی که اخطاریه برای آنها صادر شده در صورت انجام مجدد تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: ۲ اکیپ ثابت و سیار در شهرستان ایوان فعال است و به صورت روزانه بر واحدهای عرضه فرآورده‌های دامی نظارت می‌کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان تصریح کرد: در سال جاری نزدیک به ۲ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید از مراکز عرضه گوشت و مرغ انجام شده است.

وی بیان کرد: چهارمین روز از طرح واکسیناسیون طیور بومی با روش آشامیدنی محلول نیوکاسل حاوی ویروس زنده تخفیف حدت یافته در روستاهای تابع شهرستان ایوانغرب توسط پرسنل دولتی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روزانه ۱۰ تا ۱۵ مورد بازدید از قصابی ها و مراکز توزیع گوشت و مرغ در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563602

مهمترین اخبار ایران و جهان: