نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 14:18

هوای اصفهان سه درجه خنک می‌شود

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تاسه درجه‌ای دمای هوا در این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، اظهار داشت: آران و بیدگل و بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین و بوئین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین نقاط استان طی این مدت خواهند بود.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان هفته جوی پایدار در سطح استان حاکم است، گفت: آسمان اغلب مناطق استان طی این مدت صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب استان خواهد بود.

به گفته معتمدی، وزش باد در مناطق شرقی استان با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا همراه است و در مناطق مرکزی استان از جمله کلان‌شهر اصفهان غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439890

مهمترین اخبار ایران و جهان: