نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 15:25

جزئیات مراسم تشییع شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان اعلام شد

اصفهان _ رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید ستواندوم محمدرضا اسمعیلی که در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان به شهادت رسید را اعلام کرد.

سرهنگ مسعود طُریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت چهار نفر از مأموران غیور پلیس راه فراجا که روز گذشته حین گشت زنی در محور خاش به تفتان استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست‌ها به درجه رفیع شهادت رسید، اظهار داشت: یکی از این شهدا شهید ستوان دوم محمدرضا اسمعیلی اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود که شهادت این همکار گرانقدر را به خانواده وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته فردا شب پیکر مطهر این شهید والامقام به اصفهان منتقل و مراسم وداع عمومی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه روستای اُشکهران شهر ورزنه برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ابراز داشت: ساعت ۶ تا ۷ صبح روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه مراسم وداع همکاران با پیکر شهید در ستاد یگان تکاوری شهر ورزنه برگزار و سپس در ساعت ۸ صبح از میدان "معلم" شهر ورزنه تشییع و پس از آن در زادگاهش روستای اُشکهران به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ طُریفی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر گفت: شهادت شهدای اخیر فراجا در حادثه تروریستی صورت گرفته یک بار دیگر مظلومیت نیروهای پلیس و مدافعان امنیت مردم را به اثبات رساند و مُهر تأییدی بود بر گفته سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که گفت ما ملت شهادتیم و چه سعادتی نصیب این شهدا شد تا در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی همچون اصحاب باوفای حضرت اباعبدالله با لب تشنه به شهادت رسیده و به دیدار امام و مولای خود شتافتند.

گفتنی است، شهید ستواندوم محمدرضا اسمعیلی از نیروهای پلیس راه استان اصفهان بود که برای انجام خدمت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به این استان منتقل شده و در روزهای پایانی مأموریت خود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید گرانقدر یک دختر ۴ ساله به یادگار مانده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397746

مهمترین اخبار ایران و جهان: