نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 12:25

توزیع بیش از ۸۷۰۰ افطاری ساده در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از توزیع بیش از هشت هزار و ۷۰۰ افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای پویش بزرگ نذر یاری در شهر تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و در ایام نوروز، بیش از هشت هزار و ۷۰۰ افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران واقع در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس توزیع شده است.‌

به گفته شهردار منطقه ۱۳، این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌های محدوده ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در جشن بهار ایران، ایستگاه‌های مختلفی با محوریت آسیب‌های اجتماعی استقرار یافته است، افزود: یکی از ایستگاه‌ها به کارآفرینی و مشاغل خانگی اختصاص دارد که در آن محصولات کارآفرینان به منظور کمک به درآمدزایی و حمایت از آن‌ها عرضه و ایستگاه دیگری نیز با عنوان پیشگیری از اعتیاد فعالیت می‌کند که کتابچه و بروشورهای مختلف نیز در آن توزیع می‌شود. همچنین جذب خیر و سرپرست برای ایتام و کودکان بی سرپرست در قالب طرح محسنین بخش دیگر فعالیت ایستگاه‌های امور آسیب‌های اجتماعی منطقه است.

وی اظهار کرد: مرحله اول توزیع بسته‌های ارزاق بین خانواده‌های شناسایی شده توسط پایگاه خدمات اجتماعی منطقه با مشارکت خیران انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126802

مهمترین اخبار ایران و جهان: