نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 20:16

آمریکا و اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده‌اند

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و اسرائیل اکنون در باتلاق غزه گرفتار شده‌اند و علیه کشور‌های جبهه مقاومت ائتلاف تشکیل داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آئین گرامیداشت فتح میمک و عملیات ضربت ذوالفقار در شهرستان مرزی مهران، با مشارکت ارتش و عشایر به ویژه ایل خزل انجام گرفت.
  
امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آئین گفت: اکنون باید پیام و وصیت شهدا که همانا حفظ امنیت و حراست از دستاوردهای انقلاب است، به نسل‌های کنونی و آینده منتقل شود.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل اکنون در باتلاق غزه گرفتار شده‌اند و علیه کشورهای جبهه مقاومت یمن، فلسطین و حزب‌الله ائتلاف تشکیل داده‌اند.

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز نبض جهان اسلام و انسانیت در غزه است و نسل‌کشی و جنایات در این منطقه، درنده خویی اسرائیل و آمریکا را به همگان اثبات کرد.

فولادی خاطرنشان کرد: در عملیات فتح میمک، صدام با اشراف به موقعیت راهبردی ارتفاعات میمک و نقش تعیین کننده این ارتفاعات در جبهه‌های میانی، پیش از آغاز رسمی جنگ اقدام به تصرف میمک کرد و صدام سرمست از این پیروزی اعلام کرد، اگر ایران موفق به بازپس‌گیری ارتفاعات میمک شود کلید بغداد را به طرف ایرانی می‌دهد و این صحبت گزافه صدام نشان از اهمیت این منطقه دارد.

وی یادآور شد: بعد از بازپس‌گیری ارتفاعات میمک در عملیات ضربت ذوالفقار اولین پیروزی نیروهای ایران در جنگ به دست آمد و صدام در پی این شکست اقدام به اعدام تعدادی از فرماندهان عالی رتبه عراق کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این مراسم هر سال با حضور جمع کثیری از مردم ایلام در محل یادمان شهید کشوری در منطقه عشایری دیشتلگ برگزار می‌شود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635402

مهمترین اخبار ایران و جهان: