نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 12:25

تشدید طرح پاکسازی محلات آلوده به توزیع مواد مخدر با دستگیری 40 خرده فروش در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده به توزیع مواد و دستگیری 40 توزیع کننده و خرده فروش مواد در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد، طرح پاکسازی نقاط آلوده را به مدت 24 ساعت در قالب طرح امنیت محله محور در بندرعباس اجرا کردند. 

وی افزود: در اجرای این طرح که در چند منطقه از محلات آلوده بندرعباس اجرا شد با هماهنگی و اخذ حکم قضائی، ضمن پاکسازی 50 نقطه آلوده به توزیع مواد مخدر ، 40 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر  و 137 معتاد متجاهر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شدند. 

 

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این رابطه در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان مقادیری انواع مواد مخدر شامل 112 کیلو حشیش ،  35 کیلو تریاک ،237 گرم  شیشه ، 2 کیلو و 254 گرم هرویین، 405 گرم مواد مخدر گل و 39 گرم شیره تریاک در بسته های مختلف و آماده توزیع کشف و 3دستگاه موتورسیکلت و یکدستگاه خودرو متعلق به توزیع کنندگان توقیف شد. 

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 و سامانه تلفنی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر  اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641790

مهمترین اخبار ایران و جهان: