نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 13:28

آمادگی ایجاد اشتغال برای حدود ۲۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی سمنان

استاندار سمنان گفت: استان سمنان در حوزه تأمین کالاهای اساسی و ایجاد زمینه اشتغال کارگری برای حدود ۲۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنعتی و تولیدی آمادگی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این استان که با حضور رئیس‌کل سازمان بازرسی کشور در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: استان سمنان بیش از سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نسبت به جمعیت استان می‌توان گفت یکی از شاخصه‌های بارز این استان است.

وی افزود: مردم استان سمنان به دلیل بصیرت و آگاهی ارزشمند موجود، همواره در تمامی برهه‌های حساس در حمایت و پشتیبانی از نظام و سیاست‌های دولت، همراه بودند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: طی ۲۰ ماه گذشته یک واحد صنعتی در استان سمنان تعطیل نشد؛ علاوه بر این ۸۵ واحد صنعتی با مصوبات ستاد احیای واحدهای راکد، مجدداً به چرخه تولید بازگشت و زمینه اشتغال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر فراهم شد.

هاشمی بیان کرد: استان سمنان بر اساس ابلاغ وزارت کشور، در سال گذشته رتبه دوم کشوری را در زمینه تحقق شعار سال کسب کرد که افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد واحدهای دانش‌بنیان یکی از این موفقیت‌ها است.

وی تصریح کرد: استان سمنان در حوزه تأمین کالاهای اساسی و ایجاد زمینه اشتغال کارگری برای حدود ۲۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنعتی و تولیدی آمادگی دارد.

استاندار سمنان گفت: جوانی جمعیت و کمبود آب در این استان به‌عنوان چالش‌های جدی و دغدغه اساسی و مهم ما در استان سمنان است.

هاشمی خاطرنشان کرد: کمترین میزان تخلفات در حوزه دستگاه‌های اجرایی را در استان سمنان شاهد هستیم که نشان از پاک‌دستی و تدین مدیران و مردم استان سمنان است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235490

مهمترین اخبار ایران و جهان: