نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 18:50

مصوبه‌های خوب وزارت راه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی دشتستان

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و تصویب مصوبه‌های خوب وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان دشتستان پیگیری‌های فراوانی رسیده است و در این راستا در وزارت راه و شهرسازی پیگیر مسائل شهرستان شدیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای مفصل با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان عمده مسائل استان و دشتستان در حوزه‌های راه‌آهن، راه و مسکن را بررسی کردیم.

وی با اشاره به کندی پیشرفت برخی پروژه‌ها و نیز باز نشدن گره پروژه‌های مسکن در دشتستان خاطرنشان کرد: این نشست در مجموع نشست خوبی بود و مصوبه‌های خوبی برای شهرستان دشتستان داشت.

رضایی بیان کرد: از جمله مصوبات این نشست می‌توان به تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای آغاز پروژه‌های راه‌های روستایی شامل کلمه – برازجان، بوشکان – کلمه و راه روستایی اشاره کرد.

وی افزود: تخصیص بودجه و در اولویت قرار گرفتن محور دالکیکنارتخته، تسریع در اجرای راه گیسکان، آب‌پخش- رودحله، سعدآباد – نظرآقا – برازجان، سعدآباد – سه‌راهی وحدتیه از دیگر مصوبات این نشست بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه‌های راه نمازگاه – ارم، وحدتیه – سعدآباد و محور اهرم – برازجان – گناوه، دستور فوری برای اتمام پروژه‌های پرگان، آبرسانی و… و رسیدگی به مطالبات ساکنان آن از دیگر موارد مصوب بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1195146

مهمترین اخبار ایران و جهان: