نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 14:47

برپایی درمانگاه تخصصی در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برپایی درمانگاه تخصصی در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا خبرداد و گفت:امسال برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی کرده‌ایم.

حکمت اله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هلال احمر استان زنجان در اربعین امسال برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی کرده است، اظهار کرد: این درمانگاه سطح ۲ در مسیر نجف به کربلا عمود ۶۶۶ آماده ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: بیش از ۴۲ نفر تیم تخصصی درمان در عمود ۶۶۶ مشغول به فعالیت هستند همچنین در این درمانگاه پزشکان متخصص اعم از اطفال، قلب، داخلی، زنان و زایمان، پزشکان عمومی، پرستار، تکنسین اورژانس، تکنسین فنی داروخانه و سایر عوامل از امروز (۶ شهریور) آغاز به کار کرده و به صورت شبانه روزی با ارائه خدمات درمانی تا پایان اربعین حسینی فعال خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: همه امکانات، تجهیزات و اقلام پزشکی و درمانی ازجمله ۳۲۵ قلم دارو به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر استان زنجان واقع در عمود ۶۶۶ ارسال شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین ۲ دستگاه آمبولانس نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در این عمود مستقر شده تا در صورت نیاز، بیماران و مصدومان را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کنند.

هاشمی در پایان بیان کرد: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم‌های عملیاتی هلال احمر زنجان همراه با آمبولانس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

برپایی درمانگاه تخصصی در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا

برپایی درمانگاه تخصصی در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا

برپایی درمانگاه تخصصی در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475246

مهمترین اخبار ایران و جهان: