نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 23:08

تنها یک مورد از هر ۹ پروانه تأسیس در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

اصفهان - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: طی ۱۰ سال گذشته ۱۰ هزار پروانه تأسیس صنعتی در اصفهان صادر شده اما تنها یک هزار مورد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب سهل آبادی شامگاه سه‌شنبه، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به گرانی زمین در شهرک‌های صنعتی، بر لزوم حمایت این شهرک‌ها تاکید و اظهار کرد: طی ۱۰ سال گذشته ۱۰ هزار پروانه تأسیس در اصفهان صادر شده اما تنها حدود هزار پروانه به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات کارخانه جات به دلیل کمبود انرژی در کشور افزود: بر اساس محاسبات انجام شده اگر دو ساعت خاموشی در بخش خانگی اعمال می‌شد نیازی نبود یک روز به خاموشی صنایع استان اضافه شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد: تولیدکنندگان ما در ایام کرونا صنایع ثابت کردند که سرباز جنگ اقتصادی هستند و حتی یک روز هم فروشگاه‌ها بدون جنس نماند.

وی با اشاره به اینکه اگر دولت اختیارات بیشتری به استانداری اصفهان تفویض کند بهتر می‌توان مسائل تولید را حل کرد، گفت: افتخار می‌کنیم که در این شرایط سخت، کارگری را بیکار نکرده‌ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476039

مهمترین اخبار ایران و جهان: