نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 09:15

کشف ۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارومیه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از کشف ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ درستی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ۴۵ کیلوگرم  مواد مخدر با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

وی اظهار داشت: به دنبال اخبار و گزارشات مردمی در خصوص حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و قصد ورود محموله به استان، موضوع در دستور کار ویژه اطلاعاتی _عملیاتی سربازان گمنام  پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

درستی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، سرانجام  یک دستگاه خودروی پژوپارس شناسایی و در محور «ارومیه_مهاباد» با عملیات غافلگیرانه، متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان گفت: طی بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده، ۴۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع  شیشه کشف و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر که برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

درستی در پایان با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای _ عملیاتی پلیس با قاچاقچیان، مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی قاچاقچیان و  مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می دهند، تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656583

مهمترین اخبار ایران و جهان: