نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 21:16

انهدام باند9 نفره آدم ربایی در گلستان

رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری اعضای باند 9 نفره سرقت خشن و آدم ربایی که در چندین استان کشور اقدام به اقدامات مجرمانه با سلاح گرم کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر حسام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بدنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت و آدم ربایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان بعنوان نیروی خدمات رسان وارد منزل مالباخته شده و وی را مدتی در آن جا حبس کرده سپس با تهدید و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت کارت‌های بانکی و طلا از وی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران اعضای این باند خشن که سه زن و شش مرد بودند شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

حسام گفت: متهمان در تحقیقات پلیس اعلام کردند طعمه‌های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب به عناوین مختلف وارد منزل آنان شده و پس از تهدید و حبس آنان، اقدام به سرقت پول، کارت بانکی و طلا شاکیان می‌کردند.

وی افزود: تا کنون متهمان به 6 فقره سرقت، آدم ربایی، گروگانگیری، سرقت با سلاح گرم در چند استان اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637883

مهمترین اخبار ایران و جهان: