نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 20:36

ایگناسیو: مطمئن هستیم رتبه بهتری در جدول به دست می‌آوریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همیشه به بازیکنان انرژی می‌دهم و آن‌ها را تشویق می‌کنم زیرا از نظر احساسی خود را ارتقا داده‌اند، مطمئن هستیم با انرژی مضاعف بازیکنان در جدول رتبه بهتری به دست بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خوان ایگناسیو سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: 

از پله‌ها که بالا آمدم تاریخچه ذوب‌آهن را دیدم، مدال‌ها و جوایز نشان می‌دهد، تاریخچه خیلی خوبی داشته‌اند و این به بازیکنانشان انگیزه می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که باید امتیازات زیادی کسب کنیم، به این بازی آمدیم و در نیمه اول خیلی جدی بازی کردیم؛ ذوب‌آهن تیم هجومی است که از ضربه‌های ایستگاهی خوب استفاده می‌کند و توانستیم مقابل این تیم خوب بازی کنیم.

ایگناسیو تصریح کرد: نتیجه مساوی حاصل شد اما ۲ موقعیت ۱۰۰ درصد گل برای فولاد بود، بعد از اخراج بازیکن ذوب‌آهن سعی کردیم با تغییر تاکتیک بتوانیم خطر ایجاد کنیم و موقعیت نیز به وجود آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد مانند گذشته قوی نیست و در مورد این موضوع با بازیکنان صحبت کردیم، شروع فصل با امتیازات کم به ما ضرر زد و رقابت با استرس خیلی سخت است؛ همیشه به بازیکنان انرژی می‌دهم و آن‌ها را تشویق می‌کنم زیرا از نظر احساسی خود را ارتقا داده‌اند، مطمئن هستیم با انرژی مضاعف بازیکنان در جدول رتبه بهتری به دست بیاوریم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609839

مهمترین اخبار ایران و جهان: