نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 17:01

به‌نتیجه‌رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به‌ نتیجه‌ رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (یکشنبه ۱۵ مرداد) در نشست فراکسیون انقلاب اسلامی که به نحوه رسیدگی به لایحه حجاب اختصاص داشت، گفت: مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقولۀ شرعی و دینی است. امروز به‌نتیجه‌رساندن این لایحه وظیفۀ شرعی و ملی ماست و باید به این وظیفه عمل کنیم و تردید نکنیم که مورد توجه خدا قرار خواهد گرفت.

قالیباف ادامه داد: همان‌طور که قانون اقدام راهبردی به فرمودۀ رهبر انقلاب، مسئولان کشور را از سردرگمی نجات داد، قانون حجاب نیز از کارهای پراکنده و سردرگمی نظیر اینکه یک روز فلان پلتفرم را ببندند یا باز کنند، یک روز یک مکان را پلمپ کنند و روز دیگر باز کنند، یک روز بگویند گشت باشد یک روز بگویند نباشد، جلوگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه به‌نتیجه‌رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحۀ حجاب پس از تبدیل‌شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها دراین‌باره پایان خواهد داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ین قانون محور عمل همه در موضوع عفاف و حجاب خواهد شد و مطمئن باشید که با انسجام‌بخشی، مشکلاتی که در زمینۀ قانونی وجود دارد را حل خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429123

مهمترین اخبار ایران و جهان: