نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 20:54

تنیس‌بازان برتر اردبیل معرفی شدند

اردبیل- مسابقات استانی تنیس در اردبیل برگزار و نفرات برتر این رشته ورزشی در استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت تنیس استان اردبیل عصر یکشنبه در مراسم پایانی مسابقات تنیس در اردبیل اظهار کرد: ۳۲ ورزشکار به مدت ۲ هفته با هم رقابت کردند تا برترین‌ها در خانه تنیس مشخص و معرفی شوند.

عباس بداخشان استقبال خوب جوانان را از این رویداد قابل تحسین توصیف کرد و گفت: در مسابقات استانی تنیس روی میز از شهرستان‌های مختلف ورزشکاران حاضر شده و رقابت نفس‌گیری را انجام دادند.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات که در گروه آقایان و بانوان برگزار شد، در بخش آقایان «محمد آزمون» توانست جایگاه ممتاز را به دست آورد.

رئیس هیئت تنیس استان اردبیل افزود: در بخش بانوان نیز «دنیا دوست‌کامی» در جایگاه برتر قرار گرفت تا برای رقابت‌های کشوری معرفی شوند.

بداخشان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این مسابقات و پایان ماه مبارک رمضان اردبیل میزبان برگزاری دوره داوری تنیس به صورت کشوری خواهد بود تا ما بتوانیم ارتقای درجه داوری را در این رشته ورزشی شاهد باشیم.

وی به فعالیت‌های انجام شده هیئت تنیس در یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در خانه تنیس سعی کردیم تا مسابقات مختلف را در رده‌های سنی برای علاقه‌مندان برگزار کرده و در شهرستان‌ها نیز هیئت‌های تنیس را فعال‌تر کنیم.

بداخشان اضافه کرد: تلاش ما بر جذب علاقه‌مندان به این رشته به ویژه در رده‌های سنی پایه است تا برای رویدادهای منطقه‌ای و ملی بتوانیم بهترین تنیس‌بازان را شناسایی و معرفی کنیم.

رئیس هیئت تنیس استان اردبیل استعداد ناب استان اردبیل را در این رشته ورزشی یادآور شد و بیان کرد: در کنار خانه تنیس، ما آمادگی ارائه مجوز برای باشگاه‌های خصوصی را داریم تا در این رشته ورزشی فعالیت‌های گسترده‌ای را شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153967

مهمترین اخبار ایران و جهان: