نیوز سیتی!
28 فروردین 1403 - 19:54

عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود

جمع کثیری از رسانه ها و خبرنگاران استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عملیات غرورآفرین موشکی و پهبادی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر و تأکید کردند: عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، جمع کثیری از رسانه ها و خبرنگاران استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عملیات غرورآفرین موشکی و پهبادی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر کردند، در این بیانیه آمده است: عملیات غرورآفرین وعده صادق که با موشکها و پهپادهای ساخته دست سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود و موجبات ایجاد شعف و امید در دل همه آزادی‌خواهان جهان شد.

این بیانیه ادامه داده است: این عملیات ترکیبی که نشان از برنامه‌ریزی دقیق و ترکیبی بود هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و آنچه فروریخت بازدارندگی دروغین و خودساخته رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان جنایتکار آن بود.

این بیانیه خاطرنشان می‌سازد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی‌نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده‌ ملت بزرگ ایران و محور مقاومت کاملاً شکست خورده و عاجز خواهند بود.

در این بیانیه تصریح شده است: ما اهالی رسانه استان مرکزی ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت‌افزایی به آحاد جامعه بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700223

مهمترین اخبار ایران و جهان: