نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 01:54

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان باخت اما در آستانه صعود قرار گرفت

تیم فوتبال سپاهان با وجود شکست مقابل الاتحاد در آستانه صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد.

طلایی‌پوشان در این دیدار با ترکیب پیام نیازمند، محمد قربانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور (رضا شکاری)، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (احسان پهلوان)، آریا یوسفی (سیاوش یزدانی)، رضا اسدی (کاوه رضایی) و شهریار مغانلو (عیسی آل‌کثیر) به میدان رفتند.

در دقیقه ۱۴ و روی یک ضربه ایستگاهی بود که الاتحاد به گل نخست رسید، در ادامه سپاهانی‌ها از موقعیت‌های خود استفاده نکردند تا نیمه نخست با برتری میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم رامین رضاییان در دقیقه ۴۸ گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند اما الاتحاد در دقیقه ۶۹ بار دیگر به گل رسید تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده عربستان به پایان برسد.

به این ترتیب سپاهان در پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۱۰ امتیاز حاصل از ۳ برد و یک تساوی در رده دوم جدول گروه C و در آستانه صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها قرار گرفت.

به خاطر تفاضل گل می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از این دیدار اظهار داشت: این بازی فقط بحث تکنیکی نداشت، بازی قشنگی بود و از هر دو تیم عملکرد خوبی دیدیم؛ لحظاتی بود که موقعیت‌هایی داشتیم و بازیکنان حرفه‌ای در زمین دیدیم و به غیر از اتفاقی که برای حمدلله افتاد و یه خاطر صحنه‌سازی کارت زرد گرفت، بقیه بازی با عدالت بود.

وی ادامه داد: جو خوبی در ورزشگاه داشتیم، ۲ بازی آخر را در ورزشگاه خودمان بازی نکردیم و این جو را نداشتیم، امیدوارم اگر به مرحله بعدی صعود کردیم، بتوانیم در خانه بازی کنیم و با هواداران خودمان جلو برویم، بازهم می‌گویم این تصمیم منصفانه نبود و می‌توانستند به فوتبال فکر کنند و تصمیم بهتری بگیرند.

مورایس تصریح کرد: از همه عربستان و الاتحاد تشکر می‌کنم که استقبال گرمی داشتند، بحث فرهنگ و کشورهاست و باید به فرهنگ این کشور احترام بگذاریم و با یک مجسمه کمتر یا بیشتر فرقی نمی‌کند، مجسمه‌ها در کشورها قهرمانان آن کشورها هستند، پس باید به قهرمانان آن کشور احترام بگذاریم؛ به عنوان یک انسان باید به همه چیز احترام بگذاریم.‌

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: برای مساوی بازی نیامده بودیم و برای برد وارد زمین شدیم و به خاطر تفاضل گل می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم اما هدف ما کسب پیروزی بود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594223

مهمترین اخبار ایران و جهان: