نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 11:26

اخراج کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان؛ بهرامی سرمربی می‌شود؟

با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی و اختلاف بین کادر فنی، با تصمیم مسئولان فدراسیون کادر فنی تیم ملی بانوان اخراج شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بانوان فدراسیون کاراته برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از روز 22 مهرماه در تهران آغاز شده است که خبرها حاکی از آن است با وجود اختلاف نظری که بین سرمربی تیم ملی و کادر فنی وجود داشت، مسئولان فدراسیون کاراته فرخناز ارباب، پگاه زنگنه، ستاره موسوی و فاطمه قاسمی اعضای کادر فنی تیم ملی بانوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اخراج کردند.

این تصمیمات در حالی گرفته شده است که بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان قرار است از دوم تا هفتم آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار شود و تا این لحظه روادید تیم ملی مردان و بانوان برای اعزام به این مسابقات از سوی کشور مجارستان صادر نشده است. در صورت صدور روادید کاروان کاراته ایران به مجارستان، ظاهرا لیلا بهرامی گزینه اصلی هدایت تیم ملی کاراته بانوان در مجارستان خواهد بود.

تیم ملی بانوان اعزامی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با هدایت فرخناز ارباب و پگاه زنگنه اعزام شد که تیم ملی بانوان با ترکیب 4 ملی‌پوش تنها 2 مدال برنز کسب کردند. این اتفاقات در حالی رخ داد که پیش از اعزام تیم ملی به هانگژو با توجه به اختلافات شدیدی که بین فرخناز ارباب و پگاه زنگنه بود، چند روزی را پگاه زنگنه با تصمیم ارباب از کادر فنی تیم ملی بانوان کنار گذاشته شد. ظاهرا این اختلافات به اوج خود رسیده بود و به همین دلیل مسئولان فدراسیون دست به تغییرات در کادر فنی بانوان زدند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542023

مهمترین اخبار ایران و جهان: